, ,

Vizyon / Misyon Arama ve Yaratma Konferansları

Otomotiv sektöründe önde gelen markalardan birinin kurduğu araç kiralama şirketi için orta / uzun vadeli bir vizyon ve misyon yaratma amacıyla yola çıktığımız bu projede öncelikle müşterimizin işini inceledik ve geleceğe dönük planlarını oluşturmaları için dünyaca tanınan vizyon / misyon yaratma yöntemlerinden birini kullanarak projeyi hayata geçirdik.

Kurum yöneticileri ile yapılan bir dizi toplantı ile geçen 3 haftalık bir hazırlık sürecinden sonra 1 tam günlük bir aktivite ile hayata geçirilen bu proje ile müşterimize detaylı bir rapor sunarak projeyi tamamladık.

Danışmanlık projeleri içinde çok tartışılan konulardan biri olan vizyon / misyon ve bunları yaratmakla ilgili olarak tercih edilen yöntemler arasından biz temelini James Collins’in yarattığı versiyonun kuruma ve sektöre uyarladığımız versiyonunu kullanıyoruz.

Bu yaklaşımda öncelikle kurumun ideolojisi üzerine eğilerek temel amaç ve değerlerini belirliyor, bunları belirli bir yöntemle test edip gerekiyorsa revize ediyoruz. İkinci adımda ise hayal edilen gelecek ile ilgili bir çalışma yapıyor ve ilk adımda elde edilen bulgularla tutarlı bir gelecek tasarımı yapıp bunu kayda geçiriyoruz.

Doğruyu söylemek gerekirse tüm projelerimiz içinde en keyif aldıklarımızdan biri olan bu projelerin en önemli özelliği kuruma yön veren kişileri bir araya getirip gündelik telaşın dışında bir ortamda bugün ve geleceği hayal etmelerine yardımcı olması. Bu sayede bir çok sıradışı fikri değerlendirebiliyor ve bunları da uygulanabilirlik ve sürdürülebilirlik süzgecinden geçirerek tüm ekibin içine sinen bir kurumsal vizyon yaratıyoruz.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir Cevap Yazın